Wachtlijst

Wij hebben helaas op dit moment een dermate lange wachttijd dat wij geen nieuwe patiënten aannemen.

 

Wij werken met een wachtlijst. Nadat je aangemeld bent en telefonisch gesproken hebt met een van ons over je problemen krijg je van ons te horen of je op de wachtlijst gezet wordt. Wanneer je op de wachtlijst geplaatst bent is het helaas nog onduidelijk hoe lang het zal duren voordat je aan de beurt bent voor een eerste intakegesprek. Na de intake kom je niet op een interne wachtlijst. Als wij tot een behandelaanbod komen kun je direct starten. Doordat wij vooraf niet precies weten wanneer we een lopende behandeling afsluiten kunnen wij ook niet zeggen wanneer er een plaats voor jou vrijkomt. Voel je vrij om over jouw plaats op de wachtlijst contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen jou dan laten weten op welke plek je staat. Kijk ook even bij Wachten!? Wat nu? op deze site.

Onze wachtlijst was afgelopen maand gemiddeld 6 maanden. Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kan je altijd contact opnemen met ons of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. De zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen). 

VERGOEDING, EIGEN RISICO & TARIEF

Alles over de kosten

WACHTEN!?
WAT NU?

Wat kun je nu direct doen

BOEKEN, APPS, E-HEALTH EN LINKS

Handig om te weten

De WGBO &
PRIVACY

Het fundament van ons contact